Make-up reviews

Essence Super Precise Eyeliner

Hoihoi,

Vandaag een review over de Essence Super Precise Eyeliner. Ik wilde laats een mooie eyeliner zetten alleen toen merkte ik dat mijn vorige eyeliner al veel te oud was dus die heb ik gelijk weggegooid ( Make-up heeft ook een houdbaarheidsdatum, let dus goed op dat je geen producten gebruikt die over datum zijn. Dit kan je zien door bijvoorbeeld schimmel, dat het gaat stinken of het product werkt niet meer zo goed.).

Toen ik dus in de kruidvat liep wilde ik gelijk even een nieuwe halen. Daar zag ik de Precise eyeliner. Omdat ik eigenlijk nooit eyeliner gebruik wilde ik wel een dun kwastje hebben. Gelukkig had deze dat en dat wil ik jullie heel graag laten zien.  De eyeliner kost €2,89

De eyeliner heeft een heel erg dun kwastje. De dop is best wel lang en dat vind ik erg prettig omdat ik dan wat meer heb om vast te houden. Er zitten geen klonten aan en het is een mooie zwarte kleur. Deze eyeliner is ook nog eens waterproof.

Toen ik voor het eerst de eyeliner gebruikte merkte ik wel dat het product op het kwastje sneller weg is, omdat het kwastje dus maar zo dun is. Dit vind ik persoonlijk niet erg, ik ga liever nog 10 keer vaker terug in het potje dan dat er te veel zit en mijn lijn is verpest.

Dit is de eerste keer dat ik de eyeliner gebruikte en ik ben echt trots op het resultaat. Je kan een mooie scherpe punt maken op het eind en het is erg makkelijk om dicht tegen de wimperlijn te komen.

Het verwijderen van de eyeliner doe ik met een make-up remover milk. Dit werkt erg goed en het gaat er snel af.

In het kort

Ik ben erg positief over deze eyeliner. Het kwastje is fijn en dun en door het lange handvat kon ik erg precies te werk gaan. Voor de prijs van €2,89 vind ik dat het een erg goede eyeliner is met een mooie zwarte kleur.

Veel liefs, 

Rooms

Wat gebruiken jullie voor eyeliner? En wat is jullie grootste tip voor het strak maken van de lijn? 

 

 

3 gedachten over “Essence Super Precise Eyeliner

Plaats een reactie