Make-up reviews

W7 lipstick Racing Red

Laatst heb ik een win actie gewonnen van BeyondBons en daarbij heb ik een lipstick van W7 gekregen! Voor ik daarover verder vertel, neem even een kijkje op haar blog! Ze schrijft leuke reviews over make-up, heeft leuke outfits waar je je inspiratie uit kan halen en nog veel meer!

Racing Red!

Ze stuurde het op in een heel schattig mini ”tasje” waar je ook wel eens je sieraden in krijgt. En ik kreeg er een lief kaartje bij!

De verpakking is simpel maar toch leuk, je ziet aan de buitenkant al welke kleur je kan verwachten.  Daarnaast vind ik het ook leuk dat het logo zilver is en het hulsje van de lipstick ook zilver is. Zo komen alle kleuren toch weer met elkaar overeen.

Wanneer je de dop eraf haalt komt er een zoete geur op je af. Het is een beetje bloemachtig, ik kan het niet echt plaatsen. Persoonlijk vind ik het niet storend en wanneer de lipstick op de lippen zit merk je niks meer van de geur.

DSC00541

De lipstick is goed gepigmenteerd voor een low-budget product. Ik heb deze lipstick ook nog eens zonder lipliner aangebracht, toch vind ik het een mooi resultaat. Het bracht erg gemakkelijk aan, romig en pakte eigenlijk na de eerste keer al gelijk goed. Natuurlijk heb ik wel een beetje lipstick gemorst en dat was gemakkelijk weg te halen met een wattenstaafje.

Het is wel een fel rode kleur die in bepaald daglicht zelfs een beetje oranje neigt. Het doet me een beetje denken aan de Hema kleur ( goede vergelijking ook ). Maar I LOVE IT. Het ligt er echt aan in wat voor een mood ik ben. Soms draag ik hele felle kleuren en soms heb ik liever super nude. Maar dit is zeker een kleur waar ik vaker naar ga grijpen!

Ik raad deze lipstick dus zeker aan en ik ga zeker even in de winkel kijken welke kleuren er nog meer zijn!

Wat vinden jullie van deze lipstick? Wat is jouw favo budgetproof lipstick?

veel liefs,

Rooms

Plaats een reactie