Make-up reviews

5x Babylips balm

Hoihoi,

Het is een tijdje geleden maar mijn eerste deel van de examens zit erop op!

Vandaag heb ik een review over de Babylips lipbalsem. Nu het weer steeds zo wisselend is merk ik dat mijn lippen erg droog worden. Ik gebruik al een tijdje de Babylips balsems maar ik wilde graag aan jullie laten zien wat ik er van vind.

De Babylips

Mijn moeder heeft deze Babylips voor mij gehaald bij de Kruidvat. Ik heb 5 verschillende gehaald zodat de keuze voor jullie makkelijker is om te maken.

Peachkiss – Hydrate – Pink Punch – Intense Care – Cherry Me

Dit zijn de 5 lipbalms die ik thuis heb liggen.

Peach Kiss

Peach Kiss is een mooie balsem met een heel licht goud/bruin metallic glansje. Het brengt heel gemakkelijk aan en op de lippen is het heerlijk zacht en verzorgend. Het ruikt lekker zoet en eigenlijk vind ik het ruiken naar die armband/ketting snoepjes die je van het touwtje moet afbijten! Op de onderste foto heb ik er een goude highlighter overheen gebracht. Dat vind ik een erg mooi metallic effect geven!

Hydrate 

wp-1487428729085.jpg

Hydrate is eigenlijk een doorzichtige balsem. Je krijgt er gewoon een licht glansje van over je lippen. Ik gebruik Hydrate vooral voor ik begin met mijn make-up of voor het slapen gaan. Ik vind het een erg fijne balsem, het maakt mijn lippen fijn, zacht en gezond voor mijn gevoel.

Pink Punch

Ook deze balsem is lekker zacht. Het ruikt een beetje naar rozen en geeft een roze laagje op de lippen. Hier ben ik persoonlijk niet zo’n fan van. Alleen omdat een roze kleur achter laat verder is het een top balsem. Op de bovenste foto heb ik 1 laagje en op de onderste foto 2 laagjes. Het kan dus een best felle kleur worden!

Intense Care

wp-1487428729088.jpg

Deze balsem is ook doorzichtig. Ik vind hem een beetje naar citroen ruiken. Wanneer ik velletjes heb op mijn lippen doe ik deze balsem op. Het voelt echt alsof het mijn lippen verzorgt en voed. Super fijn!

Cherry Me

 Dit is echt mijn favoriet! Deze balsem laat een rode kleur achter op je lippen. Heel erg mooi en naturel. Ik doe deze balsem soms zelfs op als mijn ooglook te heftig is. De balsem ruikt een beetje naar kersen en dat vindt ik wel prettig. I love it!

In het kort

Ik ben helemaal fan van deze balsems. Ze zijn erg zacht en voor mijn gevoel verbeteren ze mijn lippen echt. Zoals ik al zei is Cherry Me mijn favoriet. Ik denk dat ik van die kleur wel 6 lipbalsems heb gekocht zodat ik er altijd eentje bij heb. Ze zijn fijn, zacht, sommige kunnen gewoon als lipstick worden gebruikt en ze zijn niet duur! Ik raad ze echt allemaal aan!

veel liefs,

Rooms

Wat vinden jullie van de lipbalsems van Babylips? Wat is jouw favoriet?

6 gedachten over “5x Babylips balm

  1. Leuke blog en wat toevallig! Ik heb vrijdag ook de ‘cherry me’ gekocht en is zeker ook mijn favoriet. Zo zacht en de kleur is lekker zomers! Love it! 😍

    Geliked door 1 persoon

  2. Dit zijn echt mn favo lippenbalsems, ik heb zelf de blauwe, gele en groene gehad, alle 3 doorzichtig maar echt fijn

    Like

Plaats een reactie