Favorieten

Favoriet van de maand april

Hoihoi,

Vandaag heb ik maar 1 favoriet van de maand april. Ik liep in de Kruidvat (goh wat een verassing) want daar was een aanbieding bezig die jullie waarschijnlijk zelf ook wel gezien hebben, namelijk de 1+1 gratis op alle make-up.  Natuurlijk kon ik het niet laten om een aantal producten te halen. Maar mijn echte favoriet wil ik jullie even laten zien!

Rimmel london the only 1 lipstick

20170422_18594520170422_190052-1

Het is een lipstick in een mooie zwarte huls met een ringetje waarop je de kleur ziet van de lipstick. Ik vind de lipstick er zo erg mooi uit zien. Ik heb gekozen voor kleur nummer 700 Naughty Nude

Het is een hele zachte zalmroze kleur met een tintje bruin erin. Hij glijd heel makkelijk over je lippen heen en geeft eigenlijk bij het 1e laagje al genoeg dekking. De geur doet me denken aan roosjes maar die geur verdwijnt ook heel snel.

IMG-20170507-WA0008

Het is geen lipstick die helemaal opdroogt en die je eraf moet boenen. Deze lipstick droogt een beetje op maar blijft soepel op de lippen. Met eten en drinken vervaagt die geleidelijk en door de kleur valt dat bijna niet op. Ik vind zelf dat de lipstick een klein beetje in de lippen achter blijft heel mooi en natuurlijk.

IMG-20170507-WA0006IMG-20170507-WA0007

 

Ik vind deze lipstick echt ge-wel-dig! En ga er ook zeker meer van halen! De lipstick is voor €11,99 te koop bij de kruidvat.

Veel liefs,

Rooms

Wat vind jij van deze lipstick? En wat is jouw echte favoriet?

Plaats een reactie