Make-up reviews

Makeup Revolution- the one foundation

Hoihoi,

Ik heb weer een grote bestelling gedaan bij Boozyshop waar ik ook nog eens een mysterybag bij kreeg dus er komen weer een aantal nieuwe reviews aan. Ik zit op dit moment in mijn examenstage en in het weekend heb ik weinig tijd om reviews te schrijven of dingen uit te testen. Sorry daarvoor!

The one foundation

Ik vind het doosje er al chique uit zien. Zwart met goude letters. Wanneer ik de foundation uit het doosje haalde lijkt die eigenlijk op de foundation van MAC.

 Het is een erg waterige foundation. Als ik een druppeltje op mijn gezicht laat lopen dan druppelt het zo naar beneden net als water.

Op de huid ziet het er ook niet heel dekkend uit. Wel is deze foundation op te bouwen in laagjes. En vind ik dat die op je gezicht langzaam dekkender word. Hij past zich inderdaad aan je huidskleur aan (ik zie in ieder geval geen lijn en heb ook niks gehoord van mijn omgeving).

Ik ben best tevreden over de foundation. Jammer genoeg gaat die zo snel op doordat die zo waterig is. Ik mix hem nu met een andere foundation waardoor ik er wat langer mee kan doen en zo de perfecte kleur krijg. 

Hebben jullie ervaring met deze foundation? 

Veel liefs,

Rooms 

Plaats een reactie